Action Bronson – 9-24-7000 (feat. Rick Ross)

S**t, sweep you off your feet
Like Ryu in the corner
S**t, man, haha
Smooth, man
I’m a f*ckin’ smooth mover, ughhh.(9-24-7000)

Yo if I didn’t say it’s me you would probably think it’s Sting
My fish go bling, what, this old thing?
I never switch up, my brother need a biscuit
Then I’m gripped up, hangin’ off my shoulder, f*ck the bullshit
November rain came the same day versuri-lyrics.info
My daughter taught me how to do the Nae Nae to Calle 13
Only compare me to Kevin Spacey
Or Rubén Blades, the blunt fat like two tamales
Do a world tour and scoop some dollars
Come home and hit the pool hall
I’m fishbowlin’ new Impalas
Two Russian twins suck while I drive fast
It’s me, man.

I’m the one that takes the wolf head, wears it on my own head
Wisdom from the old heads, you ain’t gettin’ no head
You ain’t gettin’ no bread, you ain’t gettin’ no shows
You ain’t gettin’ no dough, you ain’t gettin’ no h**s
Dawg I hit the best of ’em, mothaf*ck the rest of ’em
Well now I’m nestled in the Tesla eatin’ pretzels, haaa?
I should prolly put a wetsuit on
I’ll be right back..

Young Renzel, line two
Young A.B., I got this you dig?
Yeah, yo
M-M-M-Maybach Music
I love my rude b*tches, end up as new b*tches
Skippin’ school b*tches, cookin’ me food b*tches
All my niggas down, we lookin’ like Fu-Schnickens
Got a few tickets for b*tches who truly digged us
College dormitories, fill ’em with smooth lyrics
Air Max 95s, grey sweats, true menace
Known as a Jonas, complex on the phoner
Simple individual, confident in the Lotus
Foreign ambitions, they go with my last wishes
As I open my eyes, surprised by 7 figures
Baking soda required, decided drug dealin’
Residents is divided amongst the feds and the children
Let him keep totin’ drugs if he willin’ to plead guilty
The star state witness, they’ll hit you up for that selfie
Dro can only help me, Backwood and I’m healthy
I’m the label owner, I’m the only one can shelf me, biggest
MMMMaybach Music
Boss.

Why are we letting things on the outside of our physical penetrate our soul,
penetrate our nuanced wiring system, our cerebral cortex, okay?
What really is a thought? Can you control when a thought arrives outside of the brain?
Can you or can’t you? Is free will a real thing or is it the philosophy of free will?
Seekin’ scripture, hahaaa.

Off the wall – XXXTentacion ft. Ski Mask lyrics

Lyrics XXXTentacion – Off the wall

Since you never gave a damn in the first place
Maybe it’s time you had the tables turned
‘Cause in the interest of all involved I got the problem solved
And the verdict is guilty
Man nearly kill.(off the wall)

Cigarettes, haha
Off the lean, off the drink
Ayy ayy ayy, ohhhh, huuuh
Ayy ayy ayy, ayy ayy ayy ayy ayy ayyyy!

I feel like Nick Cannon cause I’m wildin’ out
I don’t got on Vans but b*tch I’m off the wall
Huh, feel like Nick Cannon cause I’m wildin’ out
I don’t got on Vans but b*tch I’m off the wall
I said like insect, I be buggin’ motherf*cker
f*ck on your mommy
My flow be sick like that b*tch gotta vomit, to vomit, to vomit
I’m hot like a comet
Insect, I be buggin’ motherf*cker
f*ck on your mommy
My flow be sick like that b*tch gotta vomit, to vomit, to vomit
I’m hot like a comet.

When I d*ckd*ckd*ckd*ckd*ckd*ck that b*tch
And she see Jesus on some rapture s**t
Throw my balls at her Pokémon
Ash Ketchum s**t
Cause I’m fly like a newborn baby wombat wing
Me and this mic is your Mortal Kombat ting
I want some head I’m thinkin’ of zombies thing
Beaming a pistol it look like hadouken
Like mayday, mayday, mayday, mayday
Tell these pus*y rappers that it’s time to vacay
Rob your lady versuri-lyrics.info
Told her put her hands up high in the air
Like she ’bout to hit the Nae Nae
They say I’m cr-cr-cr-cr-cray cray
Can’t control the nigga like we shootin’ from the AK
But I kill these rappers I’m a walking breathing, payday
[?] nigga got the Ray Rays
Get away, get away, get away, get away
Better do you or do way way, fade away
You sippin’ Haterade, I’m sippin’ Gatorade
With the lean in it and I call it the fadeaway
I’m so toxic, f*ck, hop up on my d*ck
I think I’m a pilot, ’cause she in my cockpit
Plumber, uh, pop it
Catfish like I Skyped it
Did her ASAP like Rocky
Rockin’ in my motherf*ckin’
Rockin’ rockin’ in my motherf*ckin’.

I feel like Nick Cannon cause I’m wildin’ out
I don’t got on Vans but b*tch I’m off the wall
Huh, feel like Nick Cannon cause I’m wildin’ out
I don’t got on Vans but b*tch I’m off the wall
I said like insect, I be buggin’ motherf*cker
f*ck on your mommy
My flow be sick like that b*tch gotta vomit, to vomit, to vomit
I’m hot like a comet
Insect, I be buggin’ motherf*cker
f*ck on your mommy
My flow be sick like that b*tch gotta vomit, to vomit, to vomit
I’m hot like a comet.

When I fi-fi-fi-fi-fi-fi-fist that b*tch
I’ma make that booty jiggle, it’s a kickback b*tch
She gon’ rub my Dragon Balls, let her make one wish
What is that?
She just wanna take the Young Dagger d*ck
Ayy ayy, ayy ayy, ayy ayy, ayy ayy
She off the Molly she wanna take seven d*ck
Body to body, that’s MC Dagger, b*tch
Think I’m Illuminati ’cause I got money b*tch
Like Ray J, Ray J, Ray J, Ray J
b*tch I hit it first
So I went and hit the Nae Nae
Coming in hot like a missile pus*y, hey bae
f*cking bust a nigga, make him “up, up, and away” ayy
Watch this, uppercut, Super Smash Melee
I just made her spin on my d*ck like a Beyblade
I be like a spinach, I don’t know you [?]
Humina humina, black fist on my way-ay
No Chris Brown, f*ck her, make her look at me now
When I’m in the pus*y say “Oww”
You got no etiquette, just beginning like Genesis
Can you give me a rapper that I’m not better than?
Revenge jean, I think I might OD on sauce
I don’t rock Supreme
Said my d*ck gonna cum and about to last like ever since
When a white, wh-wh-white, wh-wh-white, okay like
Big black, d*ck in your mama mouth
Pull it back, push ya whole wig back
Tic tac, your breath really be you
Yo, you really need a Tic-Tac
Big pump, Cobain, Cobain
Leave a pus*y nigga with no brain, okay
Weenie Hut Jr. looking boy, tell him “Olay!”
I’ma pull that pistol, make ’em miss another, ayyyy!

I feel like Nick Cannon cause I’m wildin’ out
I don’t got on Vans but b*tch I’m off the wall
Huh, feel like Nick Cannon cause I’m wildin’ out
I don’t got on Vans but b*tch I’m off the wall
I said like insect, I be buggin’ motherf*cker
f*ck on your mommy
My flow be sick like that b*tch gotta vomit, to vomit, to vomit
I’m hot like a comet
Insect, I be buggin’ motherf*cker
f*ck on your mommy
My flow be sick like that b*tch gotta vomit, to vomit, to vomit
I’m hot like a comet, ayyy.
XXXTentacion lyrics
Video wall